خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی

خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی یکی از بهترین روش های تهیه کتاب های درسی میباشد. زیرا در این روش یعنی خریداری کتاب های دانشگاهی در فروشگاه ارسطو بوک به صورت انلاین شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید. تمامی مراحل در خانه توسط یک موبایل یا کامپیوتر انجام می گردد. نگران هزینه کتاب های دانشگاهی نباشید زیرا شما میتوانید به دو صورت : پرداخت در محل در موقع تحویل کالا یا پرداخت انلاین . کتاب خود را خریداری نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم ؟

 

دانشجویان و کاربران گرامی جهت تهیه کتاب های درسی خود در تمامی رشته ها می توانید از فروشگاه الکترونیکی ارسطو بوک خریداری نماید. خرید انواع کتاب های دانشگاهی به صورت نو و دسته دوم با قیمت های مناسب و تخفیف دار بدون محدودیت زمانی. خرید کتاب دانشگاهی با ارسال رایگان : کاربران گرامی جهت رایگان شدن هزینه حمل و نقل محصولات خود باید خرید کتاب بالای 500 تومان داشته باشید. می تانید با خرید یکجا کتاب های درسی خود شامل طرح ارسال رایگان شوید. جهت دریافت تخفیف و پیگیری خرید کتاب ها میتوانید به شبکه اجتماعی اینستا گرام ارسطو بوک مراجعه نمایید.

کتاب های دانشگاهی نظام مهندسی را از کجا تهیه کنیم ؟

دانشجویان پیام نور و سایر دانشگاهی های ایران جهت خرید کتاب و آزمون های نظام مهندسی در رشته های معماری و برق و مکانیک و … می تواند از قسمت منوی سایت ارسط بوک گزینه کتابهای دانشگاهی را انتخاب کرده و موارد مربوط به نطام مهندسی را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. یکی از مورد نیاز ترین کتاب های کمکی دانشجویان کتاب های تست و آزمون های نظام مهندسی میباشد. فروشگاه ارسطو سعی کرده تا بهترین منابع را برای دانشجویان در تمامی رشته ها جمع آوری نماید تا آن دیگر نیازی به مراجعه به مکان های مختلف جهت تهیه سایر کتب نداشته باشند.

کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم ؟

کتاب های دانشگاهی وکالت را از کجا تهیه کنیم ؟

مدیریت حسابداری شیمی فیزیک علوم پزشکی معارف متالوژی پایم نور علمی کاربردی آزادی سمنان, رهنمای خرید کتاب های فیزیکی و الکترونیکی دانشگاهی , قبل از خرید کتاب های درسی از دبستان گرفته تا دکترا و … حتما باید نکاتی را توجه نمایید. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی شده . وب سایت هایی که هر آنچه انسان نیاز دارد را می فروشند. جهت خرید کتاب های درسی و غیر درسی نیز سایت های زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خود را دارند. اما چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب را پیدا کنیم؟

نکات مهم و قابل‌توجه در هنگام خرید کتاب

در هنگام خرید کتاب به این چند مورد پایین توجه کنید تا یک خرید آسان و رضایت بخش داشته باشید. توجه کنید این موارد تنها مختص کتاب های درسی نمی باشد و شما می توانید برای خرید سایر کتاب های دیگر نیز استفاده نمایید.
1-از سایت های دارای نماد اعتماد خریداری نمایید : نماد اعتماد یکی از موارد اساسی میباشد که یکی فروشگاه اینترنتی حتما باید داری این نماد باشد. اعطای نماد اعتماد الكترونیكی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الكترونیكی به شكل یك علامت در بالای سایت‌هایی كه از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید.
2-هزینه خرید کتاب را برسی نمایید: بدون شک محتوای یک کتاب قابل قیمت گذاری نیست. اما برای مشتریان خرید کتاب با قیمت مقرون به صرفه و تخفیف دار یک مزیت بزرگ و رضایت بخش است. کاربران گرامی شما می توانید با تهیه کد تخفیف از فروشگاه اینترنتی ارسطو بوک خرید های خود را ارزان تر انجام دهید.
3-امکان پیگیری و پشتبانی محصول : حتما برای شما پیش امده که دوست داشته باشید که محصولی که خریداری کردید در چه مرحله ای میباشد. چه زمانی به ست شما خواهد رسید یا نیاز به لغو سفارش و حتی پس فرستادن آن دارید. حتما قبل از خرید نظرات دیگران در مورد ساست را برسی کنید و مطمعن شوید فروشگاه مربوطه چندین روش ( پنل پشتیبانی جهت تیکت یا شماره تماس و یا پاسخگویی در شبکه های اجتماعی ) برای پشتیبانی داشته باشد. فروشگاه آنلاین کتاب ارسطو تمام روش های پشتیبانی بالا را دارا میباشد.
4-نحوه ارسال کتاب مشخص باشد : در بعضی موارد فروشگاه های اینترنتی به دلیل هزینه های حمل نقل از خدمات دهی به بعضی استان یا شهر ها امتناع کرده. پس حتما از ارسال کتاب به شهر شما اطمینان حاصل نمایید. هزینه حمل و نقل به صورت واضح و شفاف نوشته باشد که به عده فروشگاه یا مشتری میباشد. حتما زمان رسیدن کتاب مشخص باشد.
5-مشخصات کتاب در سایت نوشته شده باشد : مشخصات کتاب و توضیح کوتاه از کتاب سریع ترین روش برای درک یک کتاب میباشد. از موراد مهم مشخصات می توان نوع کتاب ( فیزیکی یا الکترونیکی ) قیمت کتاب انتشارات کتاب نویسنده یا مترجم قطع کتاب نوبت چاپ و … می باشد. حتما این موراد باید در سایت به صورت کاملا واضح درج شده باشند. و محصول خریداری شده نیز این موارد را داشته باشد.

6- کیفیت چاپ کتاب : یک کتاب خوب برای مطالعه علاوه بر محتوای خوب باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. جنس برگه ها و فونت نوشته ها و رنگ محتوا از موارد مهم یک کتاب میباشد. توجه کنید که جنس کتاب با قیمت آن رابطه مستقیم دارد و در صورتی که نیاز به خرید کتاب دانشگاهی ارازن دارید به دنبال کتاب با جنس نازک تر باشید.

 

خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی[/vc_column_text][vc_empty_space height=”25px”][vc_column_text]

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *